wtorek, 19 października 2010

Malujemy autobus



        Siedząc w sobotę wieczorem na moim ulubionym, rozkładanym TV fotelu, mogłem wreszcie z ulgą poddać się rozmyślaniom. Chyba dopiero wtedy dotarło do mnie, że mam za sobą naprawdę pracowity i bardzo wyczerpujący tydzień. W tym samym momencie uświadomiłem sobie również, że choć mijający tydzień był bardzo męczący, mogę śmiało uznać go za udany. Rozpocząłem bowiem realizację kilku pomysłów, które wpadały mi do głowy w ostatnim czasie, a tak naprawdę nie spodziewałem się, że tak szybko zacznę wprowadzać je w życie.
       Obiecałem Wam w ostatnim poście, że opiszę realizację jednego z tych pomysłów, a mianowicie malowanie autobusu Strefy Klubowej. Obiecałem nawet, że spróbuję zrobić coś więcej. I wiecie co? Robimy ten evenik. Możecie wszyscy przyjść to zobaczyć i oczywiście posłuchać przy tym fajnej nuty. A udało mi się skrzyknąć paru znajomych, którzy naprawdę nieźle wymiatają i słucha się ich z prawdziwą przyjemnością. A z resztą posłuchajcie sami.


     I powiem Wam teraz rymem. Z radości,
że mam dobrą muzę dla Was, mych gości,
A komu nie starczy tylko słuchanie,
bo "coś" go wkręci w nogą tupanie,
będzie mógł posłuchać ich sobie raz jeszcze,
tupiąc se do rymu, przy tym jednocześnie,
w jednym z wielu dobrych, Katowickim klubie,
który muszę przyznać, od dawna już lubię.
Wszystkich więc zapraszam, w ten piątek proponuję,
na mały art event, gdzie autobus pomaluję,
a gdy już skończymy autobus malować,
na fajny afterek radzę się szykować.


Wydarzenie - Art Event
Temat - bardzo plastyczny
Lokalizacja - ul. Mariacka, Katowice
Data - Piątek, 22.10.2010r
Start - 18.30
Program artystyczny:
W roli głównej - Jelcz
Mapet - poprowadzi, bez uprawnień na autobusy 
Kot i Mysz - wymalują nam cały wieczór
El - Plast - przyklei co nie co
DITeeeR i przyjaciele - rozweselą nasze uszy   



Głównym przesłaniem tego wydarzenia oraz samej pracy, jest chęć przekazania Wam wszystkim, że jako informator pasażerski pragniemy wyjść Wam wszystkim naprzeciw i dać Wam w jednym kawałku wiedzę o tym co niedawno się wydarzyło, o tym co dzieje się w chwili obecnej, no i oczywiście o tym co będzie się dopiero działo, w naszej aglomeracji. Chcemy, abyście jadąc autobusem komunikacji miejskiej, mięli dostęp do dobrych, interesujących a przede wszystkim użytecznych dla wszystkich informacji.
Dział Strefa Klubowa, kierujemy do tych z pośród Was, którzy nie czują się ani za młodzi, ani za starzy na to, aby w weekend wolny od codziennych trosk i obowiązków, wybrać się do klubu. Pomożemy Wam w wyborze, klubu na planowany, wolny wieczór i postaramy się jak najwięcej opowiedzieć o tych klubach. Tak, aby każdy z Was mógł wybrać ten, w którym naprawdę będzie się czuł wyśmienicie.
Zapraszamy Was również do dyskusji, na temat życia klubowego w naszym kochanym mieście. Piszcie do nas i dzielcie się z nami Waszymi klubowymi doświadczeniami…
I przyjdźcie koniecznie na to wydarzenie, które Wam zmalujemy, a przekonacie się, że tak naprawdę chcemy kolorami wydobyć uśmiechy z Waszych twarzy.


3 komentarze: