piątek, 8 października 2010

Autobus Strefy Klubowej

  
    Ostatni poniedziałek był dla mnie łaskawy od samego rana. Ponieważ był to mój pierwszy dzień w pracy po dwutygodniowej chorobie, byłem przekonany, że będę miał mało czasu dla siebie. Nie przypuszczałem jednak, że praca w tym dniu sprawi mi niezłą frajdę i natchnie tyloma nowymi pomysłami.
     Muszę się przyznać, ze zupełnie wyleciało mi z głowy, iż tego dnia miał się odbyć chrzest nowych, dopiero co zakupionych przez PKM autobusów. Niespodziewanie więc przypadła mi rola fotografa. Nie uwierzycie, ale w trakcie robienia fotek wpadło mi do głowy tyle nowych pomysłów, że miałem problem po paru chwilkach z ich zapisaniem. Musiałem przeglądać zdjęcia, aby sobie wszystko przypomnieć.
Od Chrzest Autobusów
     Mogę Wam obiecać, ze również w tych wszystkich nowych cackach zamontowane będą skrzyneczki, abyście mięli dostęp do Widomości PKM i tym samym Strefy Klubowej w papierowej wersji.
     Widzieliście zupełnie nowe,  dopiero co zakupione autobusy, więc  zobaczcie również i te które woziły naszą społeczność, w jak dla mnie bardzo odległych czasach.
Od nac
Od nac
Od wpk_batory
    I wyobraźcie sobie że ten autobus wyprodukowany był tu w Katowicach, na halach warsztatowych przy ulicy Mickiewicza 59.
    Zauważcie… Do dnia dzisiejszego, pracujemy dokładnie w tym samym miejscu... 
I dokładnie w tych samych, liczących już swoje lata,  murach hal warsztatowych. 
Nie lada wyczyn.
    Cieszę się jednak iż, na koniec dzisiejszego posta  mam dla Was coś jeszcze. Na początku chciałem, żeby była to niespodzianka, ale nie umiem wytrzymać.
    No więc, w najbliższym czasie po centrum naszej kochanej, śląskiej stolicy pomykać będzie wesoły, pomalowany w graffiti autobus Strefy Klubowej. Jestem pewien, że jeszcze nie raz pojedziecie nim do szkoły, czy pracy. Poinformuje Was na pewno, kiedy to nastąpi i zrelacjonuje przebieg z Jego malowania.
    A kto wie…? Może uda się zorganizować jakiś mały evencik:). Wtedy będę mógł Was wszystkich zaprosić, abyście sami zobaczyli jak tworzy się to dzieło? Zaglądajcie tu, a na pewno tego nie przeoczycie.
     No tak, nie powiedziałem jeszcze jaki to będzie autobus.
     Były dziś już zupełnie nowe, no i były też te starsze modele autobusów. Nasz nie będzie należał ani do tej pierwszej, ani do drugiej grupy. Ani nowy, ani zupełnie stary. 
                                                                                                                                                                        Ale za to poczciwy, choć wciąż zawodny IKARUS.
CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz